Geoblog.pl    chmiel74    Podróże    Azja 2011 drogą lądową .    Muzeum Narodowe

Muzeum Narodowe

Kambodża
Kambodża, Phnom Penh

Dzisiaj mniej czytania a wiecej ogladania.

W zwiazku z tym ze marzec i kwiecien to najgoretsze miesiace w Kambodzy , temperatura dochodzi do 40 stopni a slonce pali jak cholera . Postanowilem polecic wam idealne miejsce do ucieczki przed najwiekszym skwarem .

Muzeum Narodowe o ktorym mowa powyzej usytuowane jest w samym centrum miasta w pieknym i stylowym budynku , a najwieksza jego zaleta wg mnie nie sa eksponaty a wewnetrzny dziedziniec z malymi basenami – idealne miejsce do ucieczki przed poludniowym sloncem .

Zreszta zapraszam do ogladania zdjec.

Ps koszt biletu do muzeum to dla barangow 3 dolary a dla khmerow 500 riel czyli okolo 12 centow.

Nati
Nati - 2012-03-13 11:51
zupełnie nie wygląda na muzeum według europejskich wyobrażeń i faktycznie zachęca do schowania się przed słońcem i upałem. Acha, wzrokowcy dziękują za zdjęcia i krótki opis ;) ja ostatnio odwiedziłam muzeum narodowe w Edynburgu, gdzie wstęp jest darmowy, a muzeum robi ogromne wrażenie. Nie jest nudne- jest super sposobem na spędzenie zimnego i deszczowego dnia. Zupełnie odwrotnie niż u Ciebie. buźka

Justyna
Justyna - 2012-03-15 22:32
I 200 dni pyknęło jak jeden dzień ! szok, już zaraz będziesz de retour tralalala. I tyle zmian w Twoim domku masz tralala, od dziś nowe drzwi :) Poza tym zastanawiamy się w domu co Ci uszykować na czw do jedzenia oprócz ż.s. ? :) A jeudi, pa

Nati
Nati - 2012-03-16 11:57
Kaziowi urodził się dziś drugi syn;) tak w ramach informacji