Geoblog.pl    chmiel74    Podróże    Azja 2011 drogą lądową .    Camp cd

Camp cd

Tajlandia, Puket

Kolejny tydzien na campie uplynal pod znakiem ciezkich treningow I choc wydolnosc organizmu znacznie sie poprawila to powoli zmeczenie materialu daje o sobie znac i tu cos boli tam miesien naciagniety czyli starosc nie radosc . Jako osoba slabo rozciagnieta wlaczylem do swoich zajec yoge i musze powiedziec ze mi sie calkiem podoba , choc jesli mam byc szczery to powodem podobania moga byc rowniez bardzo interesujace instruktorki prowadzace zajecia . Kazdy dzien przebiega podobnie czyli treningi , jedzenie , odpoczywanie , mam juz swoja ulubiona garkuchnie gdzie probuje wszystkich specjalow i jak na razie wygrywa slodko kwasna wieprzowina z ryzem i krokodyl w sosie curry . Jesli zastanawiacie sie jaka muzyka towarzyszy nam podczas treningow to dolaczam kilka zdjec ptaszkow ktore sa na wyposazeniu gymu i co rano daja przepiekny koncert , na zyczenie Justy wrzucam tez kilka zdjec z mojego ulubionego targu niedzielnego.

Justyna
Justyna - 2011-11-13 18:31
jeść mi się chce jak na to patrzę :) jeszcze owoce może Ci się uda pstryknąć co ? bo tu z prawdziwych już tylko jabłka. to sobie chociaż pooglądam co Ty wcinasz. a chudy żeś jakiś taki :) buźka

nati
nati - 2011-11-13 18:51
ja myslałam, że Justynie chodzi o inne "cudowności rynkowe", ale te faktycznie wyglądają smacznie;) Ja się zażeram mango.