Geoblog.pl    chmiel74    Podróże    Ameryka Poludniowa - zapis wyprawy    Treking Andy

Treking Andy

Argentyna
Argentyna, Los Penitentes

No i wrocilem . Trzy dni trekingu w Andach bylo super . Fajowe schronisko a w nim jeden gosc z obslugi i jeden klient czyli ja . No byl jeszcze pies tzw schroniskowy .
Kazdy dzien taki sam , pobudka 7 rano sniadanie , prowiant na droge i okolo 10 godzinny treking do wysokosci okolo 4200 npm . W gorach kompletnie nikogo , szlaki nieoznakowane , duzo bladzenia i super pogody . Wieczorem kolacyjka w schronisku , butelka miejscowego winka i ksiazka do poduchy . Relaks na maksa .
W trekingu czesto towarzyszyl mi pies schroniskowy , ktory byl lepszy od przewodnika , szczekal kiedy schodzilem ze szlaku i nie gadal za duzo , a poza tym nie kasowal jak za zboze . Jedyny problem ze nie chcial lazic powyzej 3500 npm . Siadal i czekal az wroce.
Teraz siedze na dworcu autobusowym w Mendozie i czekam na autobus do granicy z Boliwia , nastepne 26h w autobusie , no coz , chyba juz do tego przywyklem .

Rafał
Rafał - 2009-03-14 21:44
No teraz to Ci już zazdroszcze na maksa. Za rok chociaż Bieszczady! A propos tych kwitów, to R. mówił, że wysłał ci wszystko o co prosiłeś. Pozdrawiam i życze następnych super wrażeń!

skąpski
skąpski - 2009-03-15 21:51
WITAMY CHMIELKU .BLOG ZAJEBISTY DOPIERO DZIś łYSY PRZESłAł LINK .CZAD GENERALNIE ZAZDROść NAS ZJADA.SKORO BRYKASZ DO BOLIWI TO NA GRANICY Z CHILE MASZ ZAJEBISTą PUSTYNIE.GENERALNIE TO REJON WYSCHNIęTEGO SłONEGO JEZIORA TROCHE JAK BYś BYł NA KSIężYCU.POLECAM .WIELKIE POZDRO OD EWII I MISIA.CZEKamy na nowe wpisy

Monia
Monia - 2009-03-15 22:43
czesc Chmielu, super blog, mam caly czas banana na twarzy tak fajnie piszesz, umieram z zazdrosci, tez bym sie wybrala w taka podroz, alem zbyt tchorzliwa, pozdrowienia od chlopakow, calusy

chmiel74 - 2009-03-16 12:45
Rafal - dzieki od Rycha mam wszystko czego potrzebowalem .
Kuba - wlasnie jestem w drodze do Bolivi , miateczko Tupiza skad zamierzam wziac wyprawe na tzw Salar de Uyuni ( chyba tak sie pisze ) czyli przez ten rejon o ktorym myskisz .
Monia - dzieki za notke i pozdro dla calej Twojej brygady .