Geoblog.pl    chmiel74    Podróże    Ameryka Poludniowa - zapis wyprawy    Copacabana - jezioro Titicaca

Copacabana - jezioro Titicaca

Boliwia
Boliwia, Copacabana

Ranny autobus z La Paz ( tym razem bez luksusow ) zabiera mnie do Copacabany , sympatycznej miejscowki nad jeziorem Titicaca . Pod drodze ciekawostka , autobus zatrzymuje sie w malej miejscowosci , wszyscy przesiadamy sie na lodki ktore przewioza nas na drugi brzeg , autobus plynie na nieco wiekszym promie . Po drugiej stronie jeziora z powrotem do autobusu i do Copacabany .
Nie zostaje tu jednak dlugo , laduje sie na maly stateczek i po 1,5h docieram do Isla del Sol , sympatycznej wyspy na jeziorze Titicaca . Jestesmy w poludniowej czesci wyspy , troche tu za duzo turystow , postanawiamy wie razem z poznana na statku para argentynczykow i niemka Anke udac sie na polnocny kraniec wyspy . To nastepna godzina na barce , ktora wynajelismy po dlugich targach zbijajac cene z 200 bol na 100 bol . Na barce argentynczycy wyciagaja mate i sympatycznego skrecika , jak z duma podkreslaja domowego chowu . Relaks na maksa . Polnocny kraniec wyspy super , brak tlumu turystow , pelno malych dzieciakow proponujacych noclegi . Znajdujemy cos na ksztalt hostelu , czyli pokoj z lozkiem , warunki w zupelnosci wystarczajace i spedzamy wieczor gapiac sie na jezioro i wyrastajace po drugiej stronie osniezone szczyty Cordiliera Blanca . Jutro powrot do Copacabana i nocny autobus do Cusco .
ps. zdjecia dolacze jak bede w Peru , bo tu zdzieraja na internecie na maksa , w La Paz godzina okolo 2-3 bol a tu 10-12 bol.

kef
kef - 2009-03-30 20:47
chłopczyk na zdjęciu numer 13 za moment na bank puści pawia. mam nadzieje ze nic mu nie dałeś żeby pozował ci do zdjęcia.
ps. wciąż jestem pod wrażeniem kobiet w melonikach (przypatrz się czy nie maja tez wąsika a'la Chaplin)...

chmiel74 - 2009-03-31 01:16
Kef - Te chlopczyki nie sa wcale takie niewinne , czekaja w porcie na przyplywajacych gringos i probuja wszelkich sposobow , oferuja zaprowadzenie do hostelu , restauracji za drobna oplata , a potrafia byc naprawde upierdliwii .
Wiedzialem ze dziewczyny w melonikach Ci sie spodobaja , ciesze sie ze zaspokajam Twoje wrazenia estetyczne . Co do wasika , to troche go maja , ale coz , dostep do nowoczesnych metod depilacji jest tu utrudniony :)

wojtekasia
wojtekasia - 2009-03-31 19:51
czy te meloniki sa w wiekszych rozmiarach? ja taki chce. pozdrawiamy!!!!!!