Geoblog.pl    chmiel74    Podróże    Ameryka Poludniowa - zapis wyprawy    Machupicchu

Machupicchu

Peru
Peru, Machupicchu

No i wystartowalem z samego rana . Bilet kupiony dzien wczesniej ( zdzdieraja jak cholera 124 sole czyli 40 dolarow , ale w Peru to normalka ) , pobudka 0 4:30 , szybkie sniadanie i do boju . Okolo 6 am melduje sie w kolejce do Machupicchu z mozliwoscia wejscia na Waynepicchu ( szczyt polozony powyzej miasta z ktorego jest odlotowy widok ). Zeby wlezc na Waynepicchu trzeba sie troche natrudzic , okolo 40 min dobrego drapania w gore a wpuszczaja codziennie tylko 400 osob . Na poczatku nic nie bylo widac , cala dolina w chmurach , ale zawial wiaterek i pokazalo sie w dole Machupicchu i cala dolina . Warto bylo wylac troche potu . Samo Machupicchu naprawde robi potezne wrazenie , budowle , otoczenie to jest cos co warto zobaczyc . Spedzilem tam 8h lazac we wszystkie mozliwe strony , podsluchujac co mowia przewodnicy . Spodkalem tez wycieczke ziomali z Polski , niestety tradycyjnie Panie w bucikach jak na disco a nie lazenie po kamlotach , wiec sie nie przyznalem . Spotkalem tez mlodego Rosjanina z Moskwy , pogadalim troche po ruski troszke po polski i bylo milo . Mlodzieniec strasznie wystraszony , przyjechal na 2 tygodnie do Peru , w pierwszy dzien spalil sie na sloncu tak mocno ze wyglada jakby go ze skory obdzierali , boji sie ze go wszedzie okradna , a poza tym bardzo sympatico kolo.
Jutro wracam do Cusco a w sobote autobus do Limy .
Zdjecia z Machupicchu i Cusco jutro jak bede mial wiecej czasu .

Natalia
Natalia - 2009-04-03 17:03
A więc w ferworze zazdrości o to, że jestes sobie w tych latino krajach, postanowiłam poczuc choć namiastkę twej wycieczki, zaszalałam i poszłam do Cuba Libre na piwko;) A tam nie dość, że sami poznańscy tubylcy: Lucio, Damian i Maleństwo; to jeszcze z głosników leci Dżem, a potem Kult:) także tyle było z mojej latino wycieczki;) pozdrawiam ciągle wiosennie

Justa
Justa - 2009-04-04 21:15
Chmielu, pikne fotki, w końcu opalona morda, a u nas, jak Natalia już pisała ciepło - dziś 21 stopni. Pozdrawiam !

Justa - 2009-04-04 21:16
A pozowania z kolankiem do przodu nie powstydziłaby się niejedna kandydatka z America's Next Top Model :)

chmiel74 - 2009-04-05 01:22
Zdjecia se robie z samowyzwalacza czasowego , wiec nie za bardzo kontroluje pozy jakie przybieram , pozdrowienia

kef
kef - 2009-04-05 10:40
Zdjęcie z kolankiem to koniecznie jako główne na naszą-klasę... hihi

Natalia
Natalia - 2009-04-05 15:00
to fakt- zdjęcie z kolankiem jednak wymiata;)

Felipe G
Felipe G - 2009-04-05 15:47
Zastanawiałem się przez moment jak oni strzygą trawę na tych tarasach, ale chyba już wiem - kosiarki marki Lama :)